Истакнути пост

недеља, 23. децембар 2012.

Преподобни Силуан Атонски: О ВОЉИ БОЖИЈОЈ И О СЛОБОДИ


Преподобни Силуан Атонски: О ВОЉИ БОЖИЈОЈ И О СЛОБОДИ 


Велико је благо предати се вољи Божијој. У души је тада једино Господ и у њој нема других мисли. Она се чистим умом моли Богу и осећа Његову љубав, чак и онда када пати телом.
Сам Господ руководи душом која се потпуно преда вољи Божијој. Она се непрестано учи од Њега, док се раније учила од учитеља или из Светог Писма. Али, ретко бива да Учитељ душе буде Сам Господ Својом благодаћу Духа Светог, и мало ко зна за то. Ово знају само они који живе по вољи Божијој.
Горди људи неће да живе по вољи Божијој. Они воле сами собом да руководе, а не схватају да разум човеков без Бога није у стању да управља собом. Док сам живео у свету и нисам познавао Господа и Духа Светог, нити колико нас Господ воли, и ја сам се ослањао на свој разум. Али, када сам Духом Светим познао Господа нашег Исуса Христа, Сина Божијег, моја душа се предала Богу и све непријатно што би ми се догодило примао сам говорећи: „Господ води рачуна о мени и зашто бих се онда бојао"? Раније нисам умео овако да чиним.

Нема коментара:

Постави коментар

Поштовани,
Коментар ће бити објављен, након контроле извршене од администраторског тима. Захваљујемо на разумевању.

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

ShareThis