Истакнути пост

субота, 2. мај 2015.

УЗРОК РАТА



Главни узрок рата јесте у охолости човека према човеку и у охолости народа према народу. Од охолости помрачује се ум, те људи не виде Бога. А чим људи изгубе Бога из вида, губе и свест о томе, да је сваки човек сваком човеку брат. И тада охолост почиње да рађа многобројну злу децу своју у духу човечијем. А имена њене деце јесу ова:
Ја сам бољи од других људи.
Ја сам јачи од других људи.
Ја треба да будем богатији од других људи.
Ја треба да покорим друге себи.
Ја треба да господарим над другима.
Ја треба да истребим друге.
Ја треба да отмем од других, јер сам бољи и јачи.
Рађању овог злог порода охолости помажу научници, који говоре: човек је син мајмуна, те син не може да оде далеко од оца свога, као што ивер не пада далеко од кладе;

Безбожници који говоре: Овај свет је лампа, која је сама себе направила, сама себе запалила и сама ће себе угасити. Зато, једимо, пијмо, удримо, отимајмо, јер фитиљ нашег живота тек што није догорео и угасио се.

Трговци који говоре: Народи су на пијаци, наш пијац је тесан, треба да освојимо пијац лево и десно од нас. Не мари што ће многа крв пасти, ми ћемо по људској крви прострти свилу и коже, сакрићемо је пшеницом и пиринчем и кафом и шећером - па ћемо бити срећни.

Политичари, који говоре: Наш народ је диван и јединствен, наш народ има красне црне очи. Пођимо на наше суседе и покопајмо све плаве очи, па ћемо онда бити мирнији и срећнији, јер онда неће бити плавих очију, да нас гледају попреко. Плавооки ће лежати под земљом, а црнооки ће весело шетати по њиховим гробовима.

И тако охолост тријумфује са својом децом.

Питање: Како се може избећи рат?

Треба посећи охолост, злу мајку, да не би више рађала злу децу. А има само један једини мач, који може посећи охолост. То је мач Христов. Ко од младих људи нађе тај мач и посече охолост у себи, тај је учинио много за светски мир. Чим буде посекао охолост, одмах ће доћи до сазнања да човек није син мајмунски, него син Божји. И све ће му бити јасно шта даље треба радити.


Свети Владика Николај

Нема коментара:

Постави коментар

Поштовани,
Коментар ће бити објављен, након контроле извршене од администраторског тима. Захваљујемо на разумевању.

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

ShareThis